GodoPolski

Szkoła bierze udział w projekcie pn. „Holistyczne wsparcie placówek Miasta Chełm” w ramach realizowanego przez Miasto Chełm Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół na podstawie umowy zawartej pomiędzy Ośrodkiem Rozwoju Edukacji w Warszawie
a Miastem Chełm.

kapital

Realizacja projektu pn. "Modernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 6 wraz z infrastrukturą sportowo-rekreacyjną w Chełmie" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionlnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 Priorytet VII Infrastruktura społeczna, Działanie 8.2: Infrastruktura szkolna i sportowa.

unia1

Gimnazjum nr 6 w Chełmie
w ramach współpracy
z PWSZ w Chełmie bierze udział
w projekcie „Ardua prima via est”

PWSZ_1_1

PWSZ_1_3

PWSZ_1

PWSZ_1_2

PWSZ_1_4

Więcej...

Realizacja projektów:

"Opowiedz mi swoją historię,
a ocalę ją od zapomnienia 2012"

”Ceramiczna rakieta do przyszłości 2011”

Fundacja-Cemex

piątek, 30 września 2016 18:06

Wycieczka rowerowa PDF Drukuj Email
piątek, 02 września 2016 09:47

Dnia 2 września nasza klasa udała się na wycieczkę rowerową nad zalew Żółtańce. Trasa wycieczki biegła wzdłuż ścieżki rowerowej przy lesie Borek. Po dojechaniu do celu mieliśmy trochę czasu na spędzenie go w gronie naszych kolegów z klasy. Część grała w siatkówkę, spędzała wolny czas na placu zabaw. Znaleźli się również tacy, którzy relaksowali się w blasku grzejącego słońca na molo, skąd mogli podziwiać piękny krajobraz całego zalewu. Wycieczka na pewno pomogła w zintegrowaniu nas razem po dwumiesięcznej przerwie. Wszyscy świetnie się bawili. Mamy nadzieję, że to nie ostatnia taka wyprawa!

Wycieczka do Trójmiasta PDF Drukuj Email
czwartek, 02 czerwca 2016 08:58

W dniach 30.05. – 03.06.2016 r. nasza klasa udała się na wycieczkę nad Morze Bałtyckie. W drodze na miejsce zatrzymaliśmy się w Toruniu, gdzie mogliśmy zwiedzić rynek Starego Miasta oraz poddać się degustacji toruńskich pierniczków. Następnego dnia z samego rana wyjechaliśmy do Szymbarku, gdzie mogliśmy się zapoznać z interesującą kaszubską kulturą i zwyczajami. Tego samego dnia spacerowaliśmy i podziwialiśmy uroki Słowińskiego Parku Narodowego, następnie dochodząc do naszego głównego celu zwiedzania, jakim były ruchome wydmy. Jako drogę powrotną wybraliśmy pieszą wędrówkę brzegiem morza. Trzeci dzień spędziliśmy w Gdańsku w Europejskim Centrum Solidarności. Zwiedziliśmy też wiele gdańskich zabytków, np. Bramę Wyżynną czy Fontannę Neptuna. Czwartego dnia musieliśmy wykazać się sporą sprawnością fizyczną przechodząc pieszo plażą wzdłuż morza z Gdyni do Sopotu. Po dojściu na miejsce mieliśmy szansę wejść na sopockie molo, skąd mogliśmy podziwiać uroki polskiego morza. W ten sam zwiedzaliśmy też w Gdyni Muzeum Marynarki Wojennej i ORP „Błyskawica” oraz „Dar Pomorza”. Ostatni, piąty dzień poświęciliśmy na zwiedzanie monumentalnego zamku krzyżackiego mieszczącego się w Malborku. Cała wycieczka była świetnie zorganizowana, bardzo nam się podobała i mamy nadzieję na powtórkę w przyszłym rok.

Poprawiony: środa, 15 czerwca 2016 08:06

got5

500

sos_logo2

We wtorki w godz.: 19:00 - 20:00 szkoła udostępnia małą salę gimnastyczną dla rodziców.

Serdecznie zapraszamy!!!

Jakie jest twoje zdanie na temat rozwoju infrastruktury w ZSO6?